הרכב

אבטיפוס מבנייה עצמית, בעל שלדת צינורות עליה הורכבו מכלולים מכניים של מיצובישי פאג’רו. לרכב מנוע טורבו דיזל מתוצרת ב.מ.וו בנפח 3,000 סמ”ק מפוקד תוכנת מרוצים מיוחדת. כחלק מההכנות לדקאר שודך המנוע לגיר חדש מהקופסה. חוץ משני המכלולים הללו, עבר הרכב רענון ברבות ממערכותיו ובדגש מיוחד על נושא המתלים ושיכוך הזעזועים.

הקטגוריה בה יתחרה הצוות היא T1.2 כאשר ה-T1 מתייחס לרכבים בבנייה עצמית והסיפרה 2 מתייחסת למנועי דיזל.

מפרט טכני

  • מידות: אורך – 4.20 מ’, רוחב – 2.00 מ’, גובה – 2.00 מ’
  • מנוע: טורבו דיזל מתוצרת ב.מ.וו, 6 צילינדרים בטור
    בנפח 3,000 סמ”ק ו-250 כ”ס
  • מכלולים מתוצרת מיצובישי: מערכת היגוי, מתלים, בלמים, גיר,
    טרנספר ודיפרנציאלים
  • שילדה: שילדת צינורות
  • מעטפת: אלומיניום
  • משקל עצמי כולל: 1,980 ק”ג
  • גלגלים רזרביים: 3 גלגלים
  • ג’ק: מערכת הרמה עצמית הידראולית מובנית
  • רדיאטור: אחורי
  • נפח מיכל דלק: 250 ליטר
  • תצרוכת דלק בשטח: 4 – 3.5 ק”מ לליטר